Notícies

Les emprenedores opten a microcrèdits de fins a 25.000 € sense necessitat d´aval

01/06/2009 - 19:51 | AGE

Les dones emprenedores podran accedir a crèdits de fins a 25.000 euros sense necessitat d'aval per engegar els seus projectes empresarials.

2009-06-06_img_2009-05-30_01
Foto de Joan Comalat publicada al Diari de Girona

Les dones emprenedores podran accedir a crèdits de fins a 25.000 euros sense necessitat d'aval per engegar els seus projectes empresarials. Els ministres d'Indústria, Miguel Sebastián; i Igualtat, Bibiana Aído, i la confederació de caixes d'estalvis van signar ahir un conveni per facilitar l'accés al finançament a través de microcrèdits a les emprenedores i empresàries.
El programa consisteix en la concessió de crèdits de fins a 25.000 euros per a la "posada en marxa, promoció, consolidació, creixement i millora" de projectes empresarials de dones, sense necessitat que comptin amb un aval personal. Segons Aído, aquest programa, que ja ha finançat la posada en marxa de 774 projectes, suposa un impuls a la igualtat en potenciar la presència de dones en el teixit empresarial.

El Museu Darder de Banyoles va acollir ahir la I Jornada de dones emprenedores titulada "Sensibilització per a dones emprenedores". Entre les ponents hi havia Maria Rosa Agustí, presidenta de l'Associació Gironina d'Empresàries (AGE) i presidenta de la Federació d'Associacions Empresàries de Catalunya (FAEC), i Roser Estepa, delegada al Pla de l'Estany de l'Ajeg.

Notícia publicada al Diari de Girona (30/05/09)