Política Lingüística impulsa el programa “Emmarca’t” amb l’objectiu que les grans marques usin més el català

Més de 4 milions de consumidors catalans consideren un valor afegit que les seves marques preferides facin servir el català
Les grans marques de subministrament de la llar són les que usen més el català als webs i als telèfons d’atenció, mentre sectors com l’automoció són les que l’utilitzen menys.

Més de 4 milions de consumidors catalans consideren que el català és un valor afegit per a les marques de consum, però la majoria de marques amb més notorietat a Catalunya no tenen present el català al web ni a l’atenció telefònica. Així ho demostra l’anàlisi que ha portat a terme la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura i que ha servit de base per al programa Emmarca’t, destinat a promoure el català entre les grans marques, cada vegada més decisives en la conformació del paisatge lingüístic.

Informa’t sobre aquest programa >> EMMARCA’T, el català és una eina de màrqueting